FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum KZG Strona Główna
»
Crisis - nowe dziecko
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Shadow
Wysłany: Wto 19:54, 30 Maj 2006 Temat postu:
A windowsa vieste sie nie opłaca kupować bo zbytnio to sie nie różni od XP poza tym ,że ma dużo nowoczesnych programów które tak na prawde zaśmiecają dysk
darth 16
Wysłany: Wto 19:26, 30 Maj 2006 Temat postu:
no i git.
ja to kupuje no chyba że zrobią to pod windows viesta(chyba tak to się nazywa)
Kirara Rowanlime
Wysłany: Wto 18:28, 30 Maj 2006 Temat postu:
Dobra masz tu o co chodzi w tej grze:
Crysis to gra akcji/FPS zrealizowana w studiu programistycznym Crytek, które w 2004 roku swoim znakomitym Far Cry’em wdarło się na czołówki list przebojów gier komputerowych. Powodem tego był zarówno niespotykanie szczegółowy, trójwymiarowy silnik graficzny, znakomity model fizyczny, jak i ciekawa fabuła. Przez kolejne dwa lata developerzy ostro pracowali i ulepszali każdy mechanizm zastosowany w Far Cry, czego owocem jest druga wersja silnika CryEngine oraz opisywany tutaj tytuł, Crysis, który rzecz jasna go wykorzystuje. Idąc z aktualnie panującą modą, autorzy postawili największy nacisk na opracowanie rozbudowanego trybu wieloosobowego, zaś dla pojedynczego gracza przygotowali dość krótką, bo około 10-godzinną, aczkolwiek wciągającą fabułę. Co prawda, mimo, iż nie mamy wpływu na przebieg zaplanowanych wydarzeń, to pewne cele może osiągać na różne sposoby. Ponadto, bohater może (ale nie musi) np. romansować z jedną z żołnierek występującą w grze.
Akcja gry ma miejsce w niedalekiej przyszłości, kiedy to na małej tropikalnej wysepce rozbija się niezidentyfikowany obiekt latający pochodzenia pozaziemskiego. Północna Korea jak również Stany zjednoczone wysyłają swoje floty, by sprawdziły jego pochodzenie. Okazuje się, że na wyspie wylądowali kosmici, którzy aby przeżyć muszą przebywać w temperaturze ujemnej. Dlatego też przy pomocy specjalnego działa dużej mocy stopniowo zmieniają wyspę w lodową skorupę. Mamy więc wojska dwóch zwaśnionych nacji oraz przybyszy z kosmosu, a zatem bardzo niestabilną i trudną sytuację. W całym tym zamieszaniu znajduje się Jake, główny bohater Crysis.
Jedną największych zalet gry jest obszar na jakim toczą się nasze przygody, czyli wyspa o zróżnicowanej topografii terenu i porośnięta bujną roślinnością. Dzięki silnikowi CryEngine 2, autorom udało się uniknąć dzielenia jej na przeróżne poziomy ograniczone niewidzialnymi ścianami czy przeszkodami. Zatem w każdym momencie rozgrywki cały jej obszar stoi otworem. Na dodatek całość zrealizowano w robiącej duże wrażenie oprawie wizualnej (wsparcie DirectX 10 i shader model 4.0) oraz włożono dużo wysiłku w to, aby otoczenie było w pełni interaktywne – każdy element można poruszyć i zniszczyć. Dynamicznie zmienia się położenie słońca ze wschodu o świcie do zachodu o zmierzchu, chmury i duże skały rzucają odpowiednie do pory dnia cienie itd.
W stosunku do Far Cry rozbudowano też sam gameplay. Nasz bohater nie porusza się tylko w pojedynkę, lecz wspomagają go koledzy z oddziału. Co prawda nie mamy bezpośredniego wpływu na ich zachowanie się (tj. nie możemy wydawać rozkazów), ale Crytek opracował złożone procedury sztucznej inteligencji, które nimi sterują. Notabene już te w Far Cry wzbudzały szacunek. Zarówno Jake jak i reszta żołdaków wykorzystuje całą gamę futurystycznych gadżetów, począwszy od specjalnego Nano-kombinezonu, dzięki któremu są w stanie przetrwać w bardzo niekorzystnych środowiskach (np. niskiej temperaturze), a skończywszy na akceleratorach molekularnych lub generatorach impulsów energetycznych o promieniu 50 metrów. Ponadto do używanej broni można przyłączać np. tłumiki, lunety lub celowniki laserowe. Warto dodać, że dane jest nam również uczestniczyć w podniebnych potyczkach.
Multiplayer oferuje kilka różnych typów potyczek wieloosobowych, w tym popularny deathmatch oraz team deathmatch. Crysis nie posiada niestety trybu kooperacji. Autorzy zrezygnowali z możliwości kierowania obcymi – na przeciwko siebie stają drużyny złożone z ludzi. Na mapach pojawiają się przeróżne artefakty, jakie mogą posłużyć do modyfikacji posiadanych broni i pojazdów.
http://www.gry-online.pl/s016.asp?ID=6632
Kirara Rowanlime
Wysłany: Wto 18:19, 30 Maj 2006 Temat postu:
Szczery aż do bólu to taka gierka co łazisz z pistoletem i... a niech ci Darth 16 powie zresztą w CD Action było nie czytałeś?
Shadow
Wysłany: Pon 17:55, 29 Maj 2006 Temat postu:
Dobra stary ja nic o tej grze nie wiem to opowiedz mi fabuła i cel gry ;P
darth 16
Wysłany: Pon 17:49, 29 Maj 2006 Temat postu: Crisis nowe dziecko twórców Far CRY-a
Chcecie się czegoś dowiedzieć o crisis gry która powstaje w sudiu cytrek twórców Far Cry-a??
Pytajcie
Forum KZG Strona Główna
»
Crisis - nowe dziecko
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
Regulamin
O Was
Propozycje
Zapisy na Moderatora
Zapisy na UpLoadera
FPS
----------------
Quake
Unreal
Far Cry
Crisis - nowe dziecko
Half-life
Counter - Strike
FPS - Sieć
RPG
----------------
The elder Scrolls:
Baldur's Gate
Spell Force
Gothic
Fallout
Knight's of the old republic
MMORPG
----------------
World of Warcraft
Guild Wars
Lineage II
Strategia
----------------
Władca Pierścieni
Heroes
Warcraft
Kozacy
Zeus - Pan Olimpu
Sportowe
----------------
Piłka Nożna
Koszykówka
Tenis
Siatkówka
Hockey
Pozostałe
----------------
Offtopic
Muzyka
Książki
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin